محل تبلیغات شما

قبل از اینکه شروع به کشیدن لوگوی خود کنید باید اول پیامی که می خواهید به دیگران منتقل کرده را بررسی کنید. سعی کنید پیام خود را در یک جمله نوشت و ببینید که آیا این پیام به شما در رسیدن به اهداف کمک می کند یا خیر.  توجه داشته باشید که بعد از نوشتن این جمله باید به آن تعهد داشته و در تمام مراحل ساخت لوگو از این جمله پیروی کنید.
البته این کار به سادگی نمی تواند برای شروع کار شما کافی باشد. شما می توانید از تاکتیک و روش های زیر در زمان ساخت لوگوی خود استفاده کنید. این موارد می توانند به ساخت لوگویی مناسب برای شرکت شما کمک کنند:

لوگو ی سایر کسب و کارهای  صنعت خود را بررسی کنید.

آیا رقبای شما از عکس های محافظه کار و سنگین استفاده می کنند یا گرافیک های زنده و متحرک؟  شما باید بررسی کنید که  چطور می خواهید لوگوی خود را از رقبا متمایز کنید.

بر روی پیام تمرکز کنید.

  تصمیم بگیرید که چه نکته ای در مورد شرکت شما قابل انتقال است.  آیا شرکت شما توانایی خاصی دارد که شما می توانید آن را انتقال دهید؟  چه چیزی باعث می شود شما نسبت به رقبا خاص باشید؟  ذات مخاطب هدف شما چیست و چه خصوصیات ویژه ای دارد؟  این عناصر نقش مهمی در طراحی و باز دهیطراحی لوگو ی شما دارد.

لوگو باید واضح و عملی باشد.

لوگو شما باید  از روی کارت های ویزیت گرفته تا  در کنار یک کامیون و ماشین جلوه ای مناسب داشته باشد.  شما می توانید اندازه یک لوگوی خوب را هر اندازه که می خواهید کوچک و بزرگ کنید.  این لوگو چه کوچک و چه بزرگ جلوه ای مناسب دارد. همین طور لوگوی خوب باید به راحتی باز تولید شده، در ذهن جای گرفته و نسبت به دیگران متمایز باشد.  مطمئنا استفاده از نماد بهتر از عکس است زیرا اگر عکس ها بزرگ یا کوچک شوند تشخیص دادن یا شفافیت آنها مختل خواهد شد. سعی کنید که لوگویی ایجاد می کند که سیاه و سفید و یا در دو رنگ است تا اینکه بتوانید به راحتی آن را فکس کرده، از آن عکس گرفته و یا در برگه های سیاه و سفید از آن استفاده کنید.

استفاده کردن از نام تجارت بر طراحی لوگوی شما تأثیر می گذارد.

 اگر نام تجارت شما ” جواهرات تهرانی”  است باید از فونتی با کلاس و استایل های تجملی در فونت استفاده کنید. اما شرکتی که ” چاپ سرعت و دقت ”  نام دارد بهتر است لوگویی داشته باشد که فونت آن حس رعد و برق و سرعت و قدرت را منتقل کند.

از لوگوی خود برای نشان دادن خصوصیات کلیدی شرکت تان استفاده کنید.

 بهترین لوگو ها سریعا با استفاده از تصویر پیام را به بیننده منتقل می کنند  و از کلمه هیچ استفاده ای نمی کنند. برای مثال لوگوی ” چاپ سرعت و دقت ”  هم می تواند خصوصیات خدمات چاپ بسیار سریع را منتقل کند. بنابراین استفاده از عکس رعد و برق می تواند احساس سرعت و اطمینان را منتقل کند.

دانلود محصولات پرفروش

آزمایش تست کشش میلگرد

نقد کردن درآمد ارزی

استفاده ,لوگوی ,های ,  ,لوگو ,منتقل ,لوگوی خود ,سرعت و ,استفاده کنید ,می خواهید ,از عکس

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقاشی آپارتمان در شمال تهران دخی گرگی حکایت ها اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها Richard's memory inunerun تور دبی – تور آنتالیا|نوروز 99 | تور استانبول|پرواز اطلس جت وِرنــــدا Michael's site دبستان هیات امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول بیرجند